GIRAV

De juiste mensen om je heen – dat wilde kledingbedrijf Girav bereiken. Want met de juiste mensen binnen je bedrijf, die de juiste kennis en expertise bezitten, groeien je mogelijkheden exponentieel. Het was aan ons om deze mensen te vinden.

werken_bij_Girav

Wat begon met een oriënterend gesprek op het kantoor van kledingmerk Girav onder het genot van een goede kop koffie, is ondertussen uitgegroeid tot een sterke, duurzame samenwerking. Waar zoek je als bedrijf naar? Welke skills ontbreken? Alles uitbesteden of ook in-house? Samen met de oprichters van Girav keken we naar de behoeften van het bedrijf, de kracht van het merk en de mogelijkheden voor de toekomst.

“Ze hebben binnen anderhalve maand de perfecte kandidaat voor ons gevonden.” – Erik de Weerd, CEO

Zo kwamen we tot een breed profiel: de CMO. Een zware functie die vraagt om persoonlijkheid. Na drie uiteenlopende kandidaten te hebben voorgesteld, en op basis van de feedback die we hierop ontvingen, hebben we snel kunnen voldoen aan de verwachting van Girav. Met een sterke CMO aan boord was Girav klaar om te groeien; meer in-house, meer disciplines en meer markten.

Girav

Unieke zoektocht afgestemd op bedrijfsbehoeften 

Nieuwe CMO geplaatst 

In-house marketingteam gerealiseerd

werken_bij_Girav

Ondertussen hebben we meerdere nieuwe werknemers blij mogen maken met een baan bij Girav, en Girav mogen helpen groeien tot de organisatie die het nu is.

Voor iedere nieuwe vraag naar talent zoeken we samen naar het antwoord.